[Java lista] Glassfish autentikacio JDBCRealm

Karakó Miklós palacsint at palacsint.hu
2009. Már. 19., Cs, 21:45:48 CET

hali,

zamek írta:

> - gui client-ben inditasi parameterben
> megadtam  -Djava.security.auth.login.config=/home/zamek/SUNWappserver/lib/appclient/appclientlogin.conf
> a config-ot.
>
> A gui app-ban
>  boolean result =  this.programmaticLogin.login(userName, pwd, "jdbcRealm",
> true) -val barmilyen username/passwd kombinaciora true-t kapok.
>
> Aztan, amikor hivnam a bean-t,amelynek be van allitva @RolesAllowed-del az
> engedelyezett  role, akkor kapok hibat es a glassfish logjaban ez van:
>
> SEC5046: Audit: Authentication refused for [developer].
> [...]

Emlékszem, ebben én is belefutottam már, de a jegyzeteim között nem
találtam róla semmit. Ha jól rémlik, akkor valami közel triviális
elgépelés, elírás, vagy konfig lehetett. Amire tippelnék: a login()
metódusnak "jdbcRealm" helyett "JDBCRealm"-et adj meg. Logolást pedig a
GF webes felületen szépen lehet állítani a saját osztályaira.

Esetleg próbáld meg elölről az egészet. Nekem ezek alapján többször is
sikerült új GF-et bekonfigolni:
http://palacsint.hu/doksik/feedgen-j2ee/11-07-jaas
http://palacsint.hu/doksik/feedgen-j2ee/11-07-01-felhasznalok-adatbazisa
(Az sch wikis leírás programmaticlogin része ennek egy korábbi változata.)

üdv,
Miki