[Java lista] FW: szakdolgozat

ern0 ern0 at linkbroker.hu
2009. Már. 22., V, 10:24:40 CET

Bali Orsi:
> A tesztekből nem látszódhat, milyen eredményt akarok kihozni,

Én csak azt láttam, hogy a "szoftverfejlesztés" szót nyugodtan ki
lehetett volna cserélni "szőlőkapálás"-ra, a kérdőív megalkotójának lila
dunsztja sincs a fejlesztés mikéntjéről, válfajairól stb.

Az már csak mellékes, hogy engem az ilyen kérdőívekben kifejezetten
irritál az, hogy egy végletesen egyszerű, kérdést 5x tesznek fel már
szavakkal, irányból (Hülye vagy? Okos vagy? Mások hülyének tartanak?
Sokszor mondták már, hogy hülye vagy? Inkább okosnak tartanak mások mint
hülyének?), ahelyett, hogy mondjuk szétbontanák alkérdésekre, de ugye,
ehhez az kéne, hogy értsünk a vizsgált területhez, és ne a
kérdőív-generátor pulldownjából válasszuk ki, hogy "szőlőkapálás" vagy
"szoftverfejlesztés".
--
ern0.scene.plus4.amiga.code.muzak
Haben Sie Fragen?