[Java lista] szakdolgozat

Polz Gábor polz at freemail.hu
2009. Már. 23., H, 22:52:16 CET

Sziasztok!

Nem volt se nekem, se a tesztet kiértékelni szándékozó ismerősömnek az a célja, hogy vkit a teszt kitöltésére kényszerítsen. Ennek sztem nem is lehet eszköze az e-mail, még ha el is árasztottuk volna a listát, ami két levélről lévén szó, nem mondható el. A 2. levél csak azért látott napvilágot, mert a srác azt feltételezte, hogy hétvégén talán aktívabbak a listán az emberek. A levelek számát elnézve talán nem is következtetett rosszul J.

Ami a diplomára való jogosultságát illeti, sztem hagyjuk meg annak elbírálását az arra hivatott személyeknek. Az pedig tény, mint ahogyan azt az előttem â01Eszólóâ01D is írta, a â01Ekapásokâ01D listájára nem lehet írni informatikusoknak. Teszteket kitölteni vágyó informatikusok lista pedig tudtommal nem létezik. Az e-mailben pedig többek között az a szép, hogy egy gombnyomással törölni lehet. Ha pedig tömeges jelenségről van szó, akkor a levelező programot kell beállítani.

Ez úton is szeretnék elnézést kérni, ha vkinek a lelki egyensúlyát felborítottam leveleimmel. Aki pedig kitöltötte a tesztet, annak nagyon szépen köszönöm az ismerősöm nevében is.

További eredményes és szép hetet mindenkinek!

Üdvözlettel:

Polz Gábor

Vásároljon a Bookline oldalán és megajándékozzuk egy +5%-os kedvezménykuponnal!
http://bookline.hu/news/news!execute.action?id=2066&tabname=book&affiliate=frekaakar7935