[Java lista] szakdolgozat

Keresztes József jkeresztes at vati.hu
2009. Már. 24., K, 09:46:29 CET

Kedves Gábor !

Engem nem zavart hogy egy levelet írtál ide a fórumba egy kérdőív kitöltésével kapcsolatban.
Én egyből töröltem, és úgy gondoltam arra sem vagyok hajlandó hogy válaszoljak rá (de most mégis :).
Mindenki más, engem az utcán sem lehet megállítani hogy ismeretlen kérdést intézzen hozzám,
de amikor azt mondta valaki hogy 1 perc az egész, mondtam hogy kap fél percet kérdezni !
Mivel nem volt elég neki a 30 másodperc, 31-nél faképnél hagytam.
Egyvalamit tudomásul kell venni. Az idő az egyik legnagyobb kincsünk, az egyik legértékesebb dolog !
Én pl. minden nap egy órát sportolok, erre van és kell is lenni időnknek,
viszont abszolút haszontalan és időtrabló dolog ilyen kérdőíveket kitölteni.
Engem biztos nem veszel rá az ilyesmire, hacsak nem sűrited be 30 másodpercbe,
vagy nem fizetsz érte.

Joe