[Java lista] Sql builder

Zsombor gzsombor at gmail.com
2009. Már. 25., Sze, 11:06:36 CET

2009/3/25 Molnár Miklós <timortinj at freemail.hu>

> Hali,
>
> Úgy felcsigáztatok, hogy a nagy rohanásban vetettem pár (perces) pillantást
> erre az ibatis-ra. És az első benyomások nagyon szimpatikusak. A
> "select-kolbászok" lekezlési mechanizmusát nem bírtam ugyan átlátni így
> elsőre, de elhiszem, hogy müxik. :o)
>
> BTW: kövezzen meg bárki, de azt gondolom, hogy ahogy a html és java kódolás
> szétválasztása jogos igény volt, úgy az sql és java szétválasztása is
> legalább annyira az.
>
> MM

Ennek sok Ă©rtelme nincs, szerintem. A user interface Ă©s az adatok
szétválasztásának van értelme, de az adat feldolgozásnak és az
adatfeldolgozásnak a szeparációjának értelme kérdéses.
Visszatérve az eredeti kérdésre, javasolni tudom, azt amit fél éve is
javasoltam erre a kérdésre:
 http://javagrund.hu/pipermail/javalist/2008-October/003680.html

ĂĽdv
 Zs