[Java lista] WebService a kliens oldal hitelesítésével

Székely István istvan.szekely at i-logic.hu
2009. Már. 26., Cs, 09:00:51 CET

Szia!

Komáromi Zoltán wrote:
> Újabb vizsgálódással kiderült, hogy 403.16-os hibát ad vissza, tehát a
> kulccsal van baja.
>
> Van egy p12 fájlom, de a keytool és a KeyStore.load is azt mondja rá,
> hogy: "DER input, Integer tag error".
> Eddig semmivel nem sikerült megnyitnom. Importálni tudtam egy jks
> keystore-ba, de amikor azt használtam, akkor dobta a szerver a 403-as
> hibát.
Lehet, hogy mégsem p12 formátumban van. Próbáld meg átalakítani valahogy
így:
openssl pkcs7 -inform DER -outform PEM -in <inputfile> -out <outputfile>
-print_certs

Az is lehet, hogy nem jó providert használsz. Persze ha Google-ben
rákerestél volna, egyből megtalálod a megoldást.
http://www.javakb.com/Uwe/Forum.aspx/java-security/657/java-io-IOException-DER-input-Integer-tag-error
http://www.coderanch.com/t/271557/Other-Java-APIs/java/case-UnrecoverableKeyException-DER-input-Integer
http://www.google.hu/search?q=keytool+%22DER+input%2C+Integer+tag+error%22&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a

Stivi