[Java lista] WebService a kliens oldal hitelesítésével

Komáromi Zoltán komaromi.zoltan at horticosoft.hu
2009. Már. 26., Cs, 09:13:10 CET

Persze rákerestem, és minden ilyesmit kipróbáltam, de ennél kevésbé
szembetűnő volt a gond. Sajnos a kulcs sérült meg, amíg eljutott a
szerverre, így pedig természetesen minden kiakadt rá. Az a furcsa, hogy
a jks store-ba beimportálta, de az is lehet, hogy csak úgy tett, mintha. :(

Miután éjjel feltettem az új kulcsot, megszűnt a probléma, és még a
saját KeyManager sem kell, megy úgy, hogy KeyManagerFactoryt
inicializálok a pkcs12 KeyStoreval és abból kérem a managereket.

Azért köszi, hogy segítettél

KoZo