[Java lista] Sql builder

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Már. 26., Cs, 13:36:44 CET

On Thu, 26 Mar 2009 09:11:48 +0100
Székely István <istvan.szekely at i-logic.hu> wrote:

  Hali!

> Válassz egy olyat, ahol van coding convention, meg mindenféle ilyen
> alapvető dolgok. Nem egy embert ismerek, aki az általad említett
> kód-átformázgatásért a kezedet törné (én is). Csoda, hogy egyáltalán
> verziókövetőt használtok ilyen hozzáállás mellett.
> - eddig még sosem kellett visszakeresni egy - akár saját magad által
> elvégzett - módosítást?

Ez mondjuk nem az atformazast vegzo programozo hibaja, hanem a
verziokezelo rendszere: a kod szovegfile-kent valo kezelese nem az igazi
megoldas. Biztos elszallt megkozelites, de valojaban az AST-t kene
ellenorinziuk es diffelniuk, azzal pl. egy csomo egyeb valtoztatast is
egyszerubb lenne megerteni. Meg ha lenne ilyen fa alapu valtozas
kezeles, akkor pl. az XML doksikat meg egy csomo egyeb formatumot is
lehetne verziozni. Ehhez persze kene oda-vissza konverter minden
formatumra (vagyis minden programnyelvre is), szoval siman lehet, hogy
egyaltalan nem fogja megerni soha senkinek ezzel foglalkoznia :).

Viszont egy jo gyakorlati megoldas a formazgatasok ellen az, ha
becsekkolasnal automatikusan raeresztunk a code convention-nek
megfeleloen beallitott kod formazot. Extrem esetben kicsekkolasnal meg
vissza is formazhatja maganak aki maskepp szokta meg. (De akkor
hibakereseshez kell tartania egy olyan munkakonyvtarat is, ahol ugyanugy
nez ki a kod, mint a repoban, szoval valoszinuleg nem eri meg. Fonokke
kell valni, es akkor mindenki ugy formaz, ahogy te mondod ;) )

  atleta