[Java lista] Sql builder

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Már. 26., Cs, 14:33:13 CET

Üdv,

Szerencsére kevésszer van branch az életemben, még kevesebb, hogy
közben a head is megy előre, sokkal kevesebbszer, mikor ütköznek a
fájlok, és nagyon ritkán, mikor ebből probléma is van. Szóval a
válaszom nem, és emiatt boldog vagyok. Egyszer régen, emlékszem volt
belőle problémám, a régire is ráeresztettem egy format-ot, az újra is,
diff-eltem, és a különbséget átvezettem. Kicsit volt hosszabb, mint
most ezt a levelet megírni. Ezt az eszköz is elvégezheti, a diff
eszköz.

Szóval még mindig nem értem, hogy miért kéne ezt a verziókezelőnek
támogatni. Neki az a dolga, hogy visszaadja nekem azt a teljes
állományt, amit az adott pillanatban beraktam.
A diff, merge, stb. műveleteket végezze a diff eszköz. És ahogy
mondtam, a NetBeans végzi is, nem karakterre hasonlít, hanem a
whitespace-eket ignorálja.

Viczi