[Java lista] Sql builder

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Már. 26., Cs, 14:44:34 CET

On Thu, 26 Mar 2009 14:33:13 +0100
István Viczián <viczian.istvan at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Szóval még mindig nem értem, hogy miért kéne ezt a verziókezelőnek
> támogatni. Neki az a dolga, hogy visszaadja nekem azt a teljes
> állományt, amit az adott pillanatban beraktam.

Plusz mutatja a history-t...

> A diff, merge, stb. műveleteket végezze a diff eszköz. És ahogy
> mondtam, a NetBeans végzi is, nem karakterre hasonlít, hanem a
> whitespace-eket ignorálja.

A whitespace-ek eldobalasat a fapados diff is megcsinalja, a formazasi
gondok altalaban ott kezdodnek amikor valaki elkezdi mondjuk eltorogenti
a masik altal 120 karakter hosszure irt sorokat. Vagy atrakja a valtozo
deklaraciokat a file vegerol (C++-rol leszokni keptelen emberek szokasa)
a file elejere. (Vagy akar pl. atnevez egy valtozot vagy metodust. Ha
ertene a diff eszkoz a file-odat, akkor az atnevezes sem feltetlenul
mutatna 87 kulonbseget a file-ban.) De mondtam, lehet hogy nem eri
meg, mert nincs is tobb usecase :)

  atleta