[Java lista] Kod verziozas

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Már. 26., Cs, 14:09:18 CET

On Thu, 26 Mar 2009 13:58:00 +0100
István Viczián <viczian.istvan at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Letárolja az előző és az aktuális változatot, és kész. Ami az
> összehasonlítást elvégzi, az a diff szoftver. És attól függ, hogy hogy

Igazad van, a diffelessel van a fo problema, azt kellett volna irni.
Ennek ellenere nem vagyok biztos benne, hogy a verziokezelo nem
foglalkozik a file formatumaval: szerintem a legtobb feltetelezi, hogy a
diff az a normal soronkenti diffelest vegzi, es eleve ennek az eredmenyet
taroljak el. CVS-nel szinte biztos, de nekem a modern megoldasok (pl. az
egyebkent rugalmas mercurial) is gyanusak.

  atleta