[Java lista] Kod verziozas

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2009. Már. 26., Cs, 14:21:19 CET

Szia,

Igen, ez így van. De ez számodra transzparens. A kliens mind a kettőt
kiteszi neked egészben, és meghívja rajta a diff szoftvert.
Szerencsére nem kell a repository formátumával, működési
mechanizmusával foglalkoznod.
Ok, lehet, hogy fájlonként, ha két különböző fejlesztő formázza az
egyik így, a másik úgy, akkor nem olyan hatékony helyfoglalásban, de
mivel úgyis van rajta egy tömörítés, ezért szerintem ez
elhanyagolható.
Emiatt nem tartom elfogadhatónak azt sem, mikor a Maven mellett azt
hozzák fel, hogy takarékosan bánik a repository méretével.

Viczi