[Java lista] Kod verziozas

Marai Laszlo lists at atleta.hu
2009. Már. 26., Cs, 14:37:20 CET

On Thu, 26 Mar 2009 14:21:19 +0100
István Viczián <viczian.istvan at gmail.com> wrote:

  Hali!

> Igen, ez így van. De ez számodra transzparens. A kliens mind a kettőt
> kiteszi neked egészben, és meghívja rajta a diff szoftvert.

Ja, ertem. De ez akkor is csak felig transparens, mert a verziokezelo azt
is mutatja am, hogy melyik file-ok valtoztak egy checkin soran. Ha minden
file mindig valtozik, az eleg felreveto (es persze lassu) lesz. Ezen
kivul nem akarsz minden file-t lediffelni, hogy aztan azt mutassa az
egyebkent ertelmes giu diff tool, hogy nincs valtozas.

  atleta