[Java lista] Kod verziozas

Verhás István istvan at verhas.com
2009. Már. 26., Cs, 17:48:51 CET

Hát 20 mega tényleg nem számít :-)
Sőt ha 20%-al csökkenne a tárhely igény akkor is azt mondanám, hogy kit
Ă©rdekel.
Szerintem viszont kb. a 20%-ra csökken a tárhely igény és az már azért
talán számít.
Nem mértem meg hogy induláskor (ez persze nem is definit a maven esetén
mivel attól is függ éppen melyik plugint használod milyen targettel)
mennyit fogyaszt de most éppen 303M a lokál gépemen.
Nem is foglak megtéríteni!
ĂĽdv
vi