[Java lista] eclipse hülyülés

Richard Oliver Legendi roante at freemail.hu
2009. Május. 12., K, 10:30:04 CEST

Hehe, ez a dolog akkor a legmokasabb, ha Eclipse RCP-t fejlesztesz :-)

Felteszel 1-2 plugint, update-et, es amit addig nagy nehezen osszetakoltal, hogy
mukodjon (plugin dependency-k, product export), hirtelen fejreall, es fel
napokat elszenvedsz, mire ujra mukodesre tudod birni - vagy feladod, es raksz
egy friss buildet :-)

Szoval csak ovatosan ;]

Ricsi