[Java lista] Netbeans, meglehetősen kezdő kérdés

Fábián Zoltán fzolinet at gmail.com
2009. Május. 12., K, 21:47:19 CEST

Van egy  Java Appletem, amit szeretnék továbbfejleszteni. Mivel meglehetősen
sok paramétert kap a weboldaltól, ezért nem egy egyszerű Applet futtatóval,
hanem egy speciális HTML oldallal szeretném tesztelni.

Netbeans 6.5-öt töltöttem le és elvileg a html oldallal tusom tesztelni is,
csak éppen nem müxik L

A Netbeans WEB projectet egy meglévő könyvtárban lévő forrásokból állítottam
elő.

A Netbeans telepítéskor felrakta a Tomcat 6.xx, Glassfish 1.0, 2.0 és még nm
tudom, hány szervert.

Kérdéseim:

Melyik szervert célszerű használnom?

Hogyan célszerű debuggolnom a forrást (lépésenkénti végrehajtás, változók
pillanatnyi értéke stb.)

A válaszokat előre is köszönöm.

Fabio