[Java lista] FileOutputStream unit testben

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Május. 22., P, 19:55:17 CEST

Ugy latom pont a lenyeget nem sikerult beleirnom a levelbe.
Kicsit tobb kodot idezve:

class FileStorage implements Storage {
   public saveNote(Note note) {
     File file = new File(/* ... */);
     OutputStream out = new FileOutputStream(file);
     marshall(file, out);
     out.close();
   }
}

Tehat az implementacio minden jegyzetet kulon fileba ment. Es mivel
implementacios reszlet nincsen nagyon ertelme megadni a lehetoseget, hogy
kivulrol szurjam be az OutputStreamet. Emiatt a stubolas nem igazan tud
szoba jonni.