[Java lista] FileOutputStream unit testben

Kristof Jozsa kristof.jozsa at gmail.com
2009. Május. 22., P, 22:08:15 CEST

valaszd kulon a FileStorage tenyleges fizikai tarolasat vegzo operacioit a
logikatol. egy regi sajat projectbe beleturva ugyanilyen feladatra pl volt
FileStorage es IOStreamBackend ahol utobbi csak elemi operaciokat vegzett,
elobbinek a logikajat/hibakezelest/stb meg lehet tesztelni az utobbit
mĂłkolva.. :)

a tesztelheto kod irasa egyebkent kulon gyakorlast igenyel de tisztabb
szeparaciot eredmenyez, erdemes ra gyurni.