[Java lista] szálkezelés

Tamás Magyar magyusz at gmail.com
2009. Május. 29., P, 13:43:42 CEST

2009/5/29 Peter Verhas <peter at verhas.com>:
> Én a mellékelt kódot raktam egyszer össze (nem teljesen saját
> kútfőből). Lehet használni, mint szegény ember JMS-e, de mivel nagyon
> rövid és tömör a kód, tanulni sem rossz amíg megérti az ember, hogy mi
> hogyan működik benne.

A com.verhas.util.MemoryQueue helyett ajánlom a
http://java.sun.com/javase/6/docs/api/java/util/concurrent/BlockingQueue.html
interface különböző implementációit.

Látom jPOS már 2001-ben is volt, ez pedig csak 1.5-ben (2004.
szeptember) került a JDK-ba.

2009/5/29 Medzihradszky Dénes <denes at medzi.hu>:
> Modern szálbiztos kollekció alkalmazása, mint például BlockingQueue

A BlockingQueue szálak közötti kommunikációra, asszinkron feldolgozás
megvalósítására egy kiváló eszköz. Arra, hogy "két szál ugyanabba a
kollekcióba
nyúlkál" inkább a "nyúlkáló" metódusok valamilyen szinkronizációja,
vagy szinkronizált kollekció (bár ez nem mindig segít) a jó, ahogy
írták már többen is.

Magyusz