[Java lista] szálkezelés

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Május. 29., P, 14:34:56 CEST

2009/5/29 Peter Verhas <peter at verhas.com>:
> Én a mellékelt kódot raktam egyszer össze (nem teljesen saját
> kútfőből). Lehet használni, mint szegény ember JMS-e, de mivel nagyon
> rövid és tömör a kód, tanulni sem rossz amíg megérti az ember, hogy mi
> hogyan működik benne.

Tanulni jo, de egy apro megjegyzes (leginkabb szinten okitaskeppen
annak, akit erdekel): ha olyan kodot irsz, amit velhetoen masok is fel
fognak hasznalni, akkor synchronized(this) konstrukcio vagy a
synchronized kulcsszo hasznalata helyett jobb egy dedikalt es privat
lock objectet hasznalni..

Enelkul barmikor johet valaki, aki ra akar szinkronizalni a te
objektumodra, tonkreteve ezzel a mukodeset.

lsp