[Java lista] swt automatikusan

Laja laja at freemail.hu
2009. Nov. 5., Cs, 15:35:12 CET

Hi!

Van egy SWT-s progim, ami leegyszerűsítve egy input mezőből áll, amibe
beírt dolgok alapján ezt-azt csinál, és a GUI-n is megjelennek dolgok.
Valami ilyesmi a kód:

public Akarmi(){
        eleje();

        createGUI();

        input.addTraverseListener(new TraverseListener() {
            public void keyTraversed(TraverseEvent event) {
                if(event.character=='\r') {
                        String kod = input.getText();
                        feldolgozKod(kod);
                    }
                    input.setText("");
                }
            }
        });
        input.forceFocus();

        //Fő ciklus
        while(!vegevan && !shell.isDisposed()) {
            if(!display.readAndDispatch()) {
                display.sleep();
            }
        }

         vege();
}

Azt hiszem érthető. Az "input" egy Text widget, amibe a user beleírhat.
NA most ezt szeretném én valahogy automatizálni, azaz ha beírja mondjuk
hogy READ, akkor beolvassa a kódokat egy fileból, és sorban ugyanúgy
végigcsinál mindent, mintha user írta volna be. Hogy kell ilyet csinálni?
(Próbáltam hogy "input.setText(line)", de az nem működött. Ha úgy hívom,
hogy "feldolgozKod(line)", akkor megcsinál mindent, csak a GUI nem
frissül. Illetve a ciklus végén egyben ledarálja a változásokat.)

Laja