[Java lista] swt automatikusan

Andras Suller suller.andras at gmail.com
2009. Nov. 5., Cs, 20:21:18 CET

Szia,

Nem igazán értem, hogy mi a problémád, de ha billentyű leütéseket
szeretnél szimulálni, akkor azt a java.awt.Robot osztállyal meg tudod
tenni.
Ha meg csak az a gond, hogy feldolgozás közben nem frissül a felület,
akkor a feldolgozást külön szálban indítsd el, hogy ne akadjon meg az
swt.

Ha ezek egyike sem megoldás, akkor írd le részletesebben, hogy mi a gond.

Üdv: András