[Java lista] EJB - Thread.interrupted

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 10., K, 09:57:05 CET

Szia Zsombor,

Pontosítok egy kicsit, Swing client-ből hívok egy importáló üzleti logika
EJB-t ez tovább passzolja a hívást egy importáló entity EJB-nek.
Ez megnyit egy CSV fájt és egy "while not eof" ciklusban feldolgozza azt,
ebben a ciklusban kellene talán figyelni, hogy boldogan dolgozhat-e?
Lehet, hogy nem is kell vele foglalkozni, csak debug-oltam az importot és
miután leállítottam a debug-ot az import meg nem állt le, csak ment, csak
ment ...
Ebből gondoltam, hogy talán nem ártana megnézni egy hosszú folyamatnál
néha azt, hogy mehet-e még.

Attila.
UI:
Például emlékszem, hogy egy Windows-os programban, ilyen hosszan tartó
folyamatoknál kellet vizsgálni az Appliacation.isTerminated()-et, mert ha
nem hiába is próbáltad leállítani.

--
Az Opera forradalmian új levelezőjét használva: http://www.opera.com/mail/