[Java lista] EJB - Thread.interrupted

Verhás István istvan at verhas.com
2009. Nov. 10., K, 11:06:52 CET

"Lehet, hogy nem is kell vele foglalkozni, csak debug-oltam az importot és
miután leállítottam a debug-ot az import meg nem állt le, csak ment, csak
ment ..."

Ha a "leállítottam a debug-ot" csak a debug session befejezését jelenti (pl. netbeans piros négyzet megnyom), akkor ez teljesen rendjén van mivel az IDE ilyenkor disconnectál és az alkalmazásod meg futik tovább. Ha külön azt mondtad, hogy terminate VM akkor meg kéne állnia.
üdv
vi