[Java lista] BPEL 0-as aritasy webszolgaltatas hivasa

sashee gsashee at gmail.com
2009. Nov. 10., K, 11:34:54 CET

Sziasztok!

Bar nem teljesen java tema, de remelem tud valaki segiteni.
Szeretnek BPEL-bol egy 0-as aritasu webszolgaltatast hivni, de
akarhogy probalom mindig hibat ir. Ha az invoke taskban elhagyom az
inputVariable-t, akkor azert, ha pedig ottvan akkor azert, mert nincs
neki ertek adva. Ha ele teszek egy Assign-t, akkor mit irok a <from>
reszbe? Probaltam ures stringet, meg ures string literalt, de egyik
sem volt jo.

Gondolom vmi egyszeru a megoldas, csak nekem nem jutott meg eszembe,
googlet hasznalva sem jutottam elorebb. Ha adok a metodusnak egy
barmilyen argumentumot, akkor ugy mukodik rendesen.

Koszi elore is

sashee