[Java lista] JAXB Invalid unicode character

Böszörményi Péter zmblevlist at gmail.com
2009. Nov. 12., Cs, 13:32:35 CET

Udv a listanak!

JAXB-al olvasok fel xml fileokat (rss fileok). Sajna nemelyik fileban
hibas karakterek is becsusznak, amiket a JAXB (pontosabban az alatta levo
SAX parser) egy kivetellel jutalmaz:
org.xml.sax.SAXParseException: An invalid XML character (Unicode: 0x1e)
was found in the element content of the document.

Turtam a netet, de sehol nem talaltam ra valaszt: meg lehet-e mondani
valahogy a JAXB-nak (vagy az alatta hevereszo xerces SAX parsernek), hogy
a hibas karaktereket csak siman dobalja le, ne dobjon kivetelt? A hibas
karakterek a description tag alatt vannak, nem okoz problemat, ha egy-egy
karakter hianyzi.

Az xml kodolasa UTF-8.

Valaszokat, tanacsokat elore is koszi.

--