[Java lista] EJB SessionContext

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 18., Sze, 09:00:18 CET

Szia,

Találtam egy érdekes dolgot
   LoginContext.getSubject().getPrincipals().add(principal);
egy kicsit gondolkodóba ejtett, kliens oldalon kell ezt csinálni ?

Aztán mégtovább gondolkodtam, hogy is néz ki a bejelntkezése egy
aszisztensnek
-1, login
-2, részleg választás (ahol Ő dolgozhat)
-3, orvos választás (akinek a nevében dolgozhat)
-4, menü kérés (a user-reszleg-orvos hármas meghatározza)
-5 munka
Ekkor végül is elkezdtem elfogadni, hogy a kliens adja meg, mert ő
választotta, sőt mi több a 2 és 3-pontokntól újabb login nélkül is mehet a
buli, aztán újból zavart, hogy ebben az esetben neki is kell kitörölni, de
hát végül is ő döntööt így, megint belenyugodtam!

Ekkor jött a meglepi szerver oldalon csak
"SessionContext.getCallerPrincipal()"-van, hogy jön ez össze a
"LoginContext.getSubject().getPrincipals()"-al vagy talán nincs is közük
egymáshoz?

Attila.