[Java lista] EJB SessionContext

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Nov. 19., Cs, 10:39:26 CET

Sziasztok,

Hát elmentem a zsákutcába, csak azért ha mást is érdekelne az EJB-s
irodalmak olvasása nem vezet eredményre, most már csak sejtem, hogy AS
irodalmakban rejlik a megoldás kulcsa.
Találtam egy jo kis opensource-t, ha valakinek JBoss alá kell megoldani
ezt a problémát hasznos lehet a "JFire Org" tanulmányozása.
A mai napot még rászánom a GlassFish doksira, ha találok valamit majd meg
írom, ha nem marad a jó kis hack (a kliens minden kérséssel küldi a
session-t), s majd ha okosabb leszek lecserélem.

Attila.

--
Az Opera forradalmian új levelezőjét használva: http://www.opera.com/mail/

Ugye igy már könnyű:

	/**
	 * This method returns the JFirePrincipal representing the current user.
	 *
	 * @return the principal representing the current user.
	 */
	public JFirePrincipal getPrincipal()
	{
		Principal pr = sessionContext.getCallerPrincipal();
		if (pr instanceof JFirePrincipal)
			return (JFirePrincipal)pr;
		else if (pr instanceof JFirePrincipalContainer)
			return (JFirePrincipal)
((JFirePrincipalContainer)pr).getJFirePrincipal();
		else
			throw new IllegalStateException("sessionContext.getCallerPrincipal()
neither returned a JFirePrincipal, nor a JFirePrincipalContainer: class="
+ (pr == null ? null : pr.getClass()) + " instance=" + pr);
	}