[Java lista] connection pool probléma

Gábriel Ákos akos.gabriel at i-logic.hu
2009. Nov. 27., P, 11:25:10 CET

On Fri, 2009-11-27 at 10:29 +0100, Keresztes Jozsef wrote:
> Sziasztok !
>
> Van egy olyan problémám glassfish 2.1 alatt hogy idővel a connection pool-ban
> elkezdenek szép lassan növekedni a connection-ök száma. Már olyan is
> van ami 2 napja jött létre, és ül a poolban de a glassfish nem akarja kidobni onnan.
> Elvileg erre kéne lenni beállításnak (én az "idle timeout"-ra gondolok),
> de nem akar működni, nektek sikerült ilyet beállítani ?
>
> Más: tegyük fel több alkalmazás használja ugyanazokat a connection-ököt a poolból.
> A sokból az egyik alkalmazás nincs jól megirva, kér egy connection-t,
> [...]

A második probléma az oka az elsőnek.
A második problémára az értelemszerű megoldás (5mp gondolkodás után) :
több connection poolt csinálsz (aminek a vége mutathat ugyanoda), és a
gyanús alkalmazásokat egyesével teszed rá az új poolokra. Amelyik pool
növexik, annak a használója gagyi.

--
Üdvözlettel,
Gábriel Ákos