[Java lista] connection pool probléma

Keresztes Jozsef jkeresztes at vati.hu
2009. Nov. 27., P, 13:31:08 CET

A Max Wait Time értéke 60.000 Milliseconds, ami ugye 1 perc.
Ennek ellenére mint mondtam 1-2 napos pihenőben lévő connection-ök
is pihentek a poolban, sőt még azt az egyetlen alkalmazást is
kidobtuk undeploy-jal ami esetlegesen foghatta a connection-t.
Ennek ellenére maradtak a poolban a régi connection-ök :(

Persze én finally-ban zárom a connection-t, más meg nem úgy zárja :)
De ez most más kérdés hogy ki kit befolyásolhat a programkód megírása terén...

Joe