[Java lista] elvi kerdes: protected adattag

istvan.ketler at lhsystems.com istvan.ketler at lhsystems.com
2009. Okt. 8., Cs, 10:29:51 CEST

Szia,

eddigi tapasztalataim alapján ez úgy van, hogy a package-et teljes egészében én fejlesztem, míg a leszármazottakat többnyire valaki más. Ebből az következik, hogy a leszármazottak ellen jobban meg kell védenem a saját kódomat, mint a saját más kódom ellen. (A saját konvenciókat ugye akár basic-ben is betartom, másét meg ha nagyon nem akarom, akkor javaban sem fogom).

Másként megfogalmazva, jobban bízom magamban, mint másban. Persze lehet, hogy ez csak illúzió (hosszabb élettartamú package esetén biztosan az, hiszen felejtek), de ettől még így van.

Üdvözlettel,

Iván

István Ketler

Lufthansa Systems Hungaria Kft.
Airline Management Solutions
Schedule & Revenue Management
Alkotás u. 53.
1123 Budapest
Hungary

Tel: +36 1 887-2815
Fax: +36 1 887-2977

Room: MOM Park, Building A, Room 556

e-mail: istvan.ketler at lhsystems.com
Internet: www.LHsystems.hu

Sitz der Gesellschaft / Corporate Headquarters: Lufthansa Systems Hungaria Kft, Budapest, Fövarosi Birosag 01-09-463417
Geschaeftsfuehrung / Management Board: Monika Houck