[Java lista] elvi kerdes: protected adattag

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2009. Okt. 8., Cs, 10:49:36 CEST

Peter Verhas írta:
> Miért lenne másik JAR-ban?
>
> a.jar tartalmaz egy osztályt az b.c.d package-ben, aminek e mezője
> protected. A te programod f.jar-rá fordul. Ebben van egy osztály a
> g.h.i package-ban, ami hív egy másik osztályt metódusát, ami szintén
> ebben a jar-ban van a b.c.d package-ban.

igen ezt csinaltam es erre mondtam, hogy a sajat package-en kivul egy
masikat is tartalmaz a project-em.
> Nem emlékszem már miért, de egyszer volt egy olyan megoldásom, hogy
> egy org.apache.commons... package-ban levő osztályt akartam
> extendálni, és kellettek volna a protected mezők (nem volt setter
> getter sem vagy az is protected). Kénytelen kelletlen én is abba a
> package-ba valónak deklaráltam az osztályomat.
>
> Akkor gány, ha találsz egy megoldást, megcsinálod anélkül, hogy
>
> - az alternatív lehetőségeket
> - és a következményeket
>
> megvizsgáltad volna. És ez nem csak a Java programozásra vonatkozik. A
> Trabant sem volt gány. Tudatos döntés volt a végtelen egyszerűsítés.

ok, nem gany, de akkor sem tetszik.

<flame>
az eredeti csomag gyartoja egyszercsak letrehoz egy olyan nevu osztalyt, amilyent en is csinaltam, de mas funkcioval.
Persze tudom legyen a wrapper osztaly neve: ZamekAkarmiWrapper akkor mar  kizartam ezt a lehetoseget:)
<flame/>

--
 thx,
E-Mail: zamek at vili.pmmf.hu