[Java lista] elvi kerdes: protected adattag

Szomor Attila aszomor at computertechnika.hu
2009. Okt. 9., P, 08:29:12 CEST

Sziasztok !

Sajna én a Java-ban mazsola vagyok, de a Delphi-ben ez ilyen egyszerú volt:
Tegyük fel, hogy van egy TCommand nevű class és annak egy isWin nevű
protekted property-je, ekkor deklaráltál egy TCommandHack típust és típus
kényszerrel kinyerted a propertit, valahogy így:

Type
   TCommandHack = class(TCommand);
   if TCommandHack(theCommand).isWin the ...

Mivel a két programoz¶i nyelv használati készlete azonos, gondolom a Java
szintakszissal ugyan ez tud működni, bár én nem próbáltam.

public class CommandHack extends Command {}

   if (((CommandHack)theCommand).isWin()) ...

Atiila.

--
Az Opera forradalmian új levelezőjét használva: http://www.opera.com/mail/