[Java lista] elvi kerdes: protected adattag

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Okt. 9., P, 12:06:20 CEST

Gábriel Ákos írta:
> Nyilván nem. De pl. a Liferay megcsinálja magának. Az Adempiere bizonyos
> szituációkban megcsinálja, bizonyos szituációkban meg nem. Vaadin-t még
> nem ismerem annyira, hogy nyilatkozni tudjak. Tényleg csak egy engem
> érdeklő kérdés volt.

  Hm... úgy rémlik, hogy a LifeRay Hibernate-et használ... lehet, hogy
rosszul.
  Nyilván le lehet programozni, hogy a lekérdezve a DataSource típusát
le tudjon futtatni pár DB specifikus SQL utasítást, ami megoldja a
migrálást.

--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor