[Java lista] elvi kerdes: protected adattag

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2009. Okt. 9., P, 11:17:58 CEST

Halihó!

istvan.ketler at lhsystems.com írta:

> hát, szerintem egy egyszerű, kis adatbázis igényű alkalmazás esetén
> teljesen felesleges a JPA. Hiszek a KISS módszerben, és ha nem
> feltétlenül kell (értsd: nem látom közvetlen hasznát), akkor nem fogok
> mindenféle kiegészítő xml fájlokat írogatni, és teleannotálni a kódot.
> Ehelyett az adatellenőrzést simán beleteszem az accessor metódusokba.
> A kód sokkal olvashatóbb (az információ egyből ott van, nincs
> outsource-olva mindenféle leírókba). Egyszerű adatbázis esetén
> szerintem nem nagyon vannak adatosztályok a kódban, mert jobbára
> [...]
  Hm... én egyetlen XML-t szoktam használni, és ez a persistence.xml.
Annotációkra minimalista esetben elég az @Entity és az @Id, ha tudom,
hogy az adott JPA és az adott DB 1-1 megfeleltetésben lesz a tábla- és
mezőnevekkel... nem értem a felháborodott hangvételt az XML halomra.
Vagy én rontok el valamit, vagy Te... :)

--
http://www.javaforum.hu -=- http://www.enaplo.hu
Auth Gábor -=- http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor