[Java lista] memoria elfogyas

biziclop biziclop at gmail.com
2009. Okt. 15., Cs, 12:40:46 CEST

2009/10/15 Laja <laja at freemail.hu>:
> Hi!
>
> Van egy kis progim, ami H2-t használ, és SWT-t használ felületként, és
> egy rakás dolgot (hw közeliek) külső scriptekkel old meg. A scripteket a
> szokásos módon hívom:
>
> try {
>    String[] cmdarr={"akarmi.sh",parameterek};
>    process=Runtime.getRuntime().exec(cmdarr);
> //    process.waitFor();
> //    hibakod=p.exitValue();
> //    ....
> } catch (Exception exc) {
>    logolas();
> }

> [...]

Ez eleg egyedi string ahhoz, hogy a google kideritse, hogy ez bizony a
GNU libc magyaritasbol van.

De az enelkul nyilvanvalonak tunik, hogy nem a java heap fogy el,
hanem a forkolas nem sikerul.

A 12-es error (ENOMEM) a fork()-nal akkor jon, ha tenyleg elfogyott a
memoria, vagy elfogytak a pid-ek. Szerintem nalad az utobbi lehet.

lsp