[Java lista] memoria elfogyas

Laja laja at freemail.hu
2009. Okt. 15., Cs, 13:24:53 CEST

Hi!
> Ez eleg egyedi string ahhoz, hogy a google kideritse, hogy ez bizony a
> GNU libc magyaritasbol van.

Igen, erre én is rájöttem...
> A 12-es error (ENOMEM) a fork()-nal akkor jon, ha tenyleg elfogyott a
> memoria, vagy elfogytak a pid-ek. Szerintem nalad az utobbi lehet.

A free szerint nem fogyott el a memória, és a pid se hiszem hogy
elfogyott, mert kézzel tudok progit indítani. Egyébként is a pid elvileg
körbeforog...

Én valami olyasmire gondolok, hogy amikor a java exec() hívja a
fork()-ot, akkor annak kell valami, ami egyébként nem, és abból kevés
van (pl. share mem). Vagy valami egyéb java spec dolog...

Hátha ez is számít: nincs swap, és ssd a háttértár...

Laja