[Java lista] Maven local repo beallitas

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Okt. 27., K, 18:21:34 CET

Default helye a user home könyvtár /.m2/repository/setting.xml

Ha több local repo-t szeretnél, akkor több user kell.

Egyébként miért kellene több külön repo? Eléggé ellentétes a maven
filozófiájával.

Majdnem biztos vagyok benne, hogy a pom-ban nem lehet megadni.

Egyébként szerzett néhány jó percet a leveled, mert a Google advödörs
hirdetésben javasolt valami pompom lányokat...

Péter