[Java lista] Maven local repo beallitas

Stef stefhun at gmail.com
2009. Okt. 27., K, 18:55:51 CET

Szia!

Teljes mértékben igazad van, hogy ez ellentétes a filozófiával, de amikor
már az ablakon akar az ember kiugrani, akkor még a stihl fűrészes akció is
jobb mint a semmi.
A háttere az egésznek az, hogy egy kis webes alkalmazást nyüstölök már több
mint 2 éve, és most elkezdett vacakolni a jasper reports. A 2.0-ás verziót
használom (tudom, nagyon régi), és elkezdett mindenféle sax verziós
butaságot üzenni, mire az összes riport megállt. Kínomban már mindenre
gyanakodtam, mert a google nem hozott fel semmi értelmes megoldást.
Most fogtam magam, és átváltottam 3.1-es verzióra a jaspert. Most megy
minden... hogy meddig? Fogalmam sincs első körben, lesz-e valami visszaütője
ennek a verzióváltásnak.
Természetesen sejtem mitől romlott el az eredeti beállítás -> eclipse-ben
elkezdtem jóhiszeműen szerkeszteni a pom.xml-t, az meg minden féle
frissítésbe kezdett. No, ezt nem kellett volna. Mit találok az eclipse újabb
verziójában? Kiterjesztett maven config lehetőséget, project-enként
más-és-más settings.xml-t lehet beállítani, erre Én szerkesztettem neki egy
offline settingset, hogy soha többet ne töltögessen ész nélkül... majd a
parancs sori maven megteszi, ha kell.
Biztos, hogy ez nem szép megoldás, de szegény ember vízzel főz :)

Ăśdv!
Stef

ui.: pompom  :)