[Java lista] printStackTrace

Zsombor gzsombor at gmail.com
2009. Okt. 28., Sze, 01:47:38 CET

2009/10/27 Loxy Gento <loxygento at gmail.com>

> Nekem is.
>
> Zsombor,
>
> attól hogy te nem értesz hozzá, még nem biztos, hogy más sem (pl lásd
> Spring Framework)
>
> Légy szíves ne önbíráskodj olyanról, amihez nem értesz.
>
> Ăśdv,
> loxy
>
> PS: nem akarok vitát indítani...
>
> 2009/10/26 Kristof Jozsa <kristof.jozsa at gmail.com>:

Valószínűleg új fiú vagy itt, s szereted túl bonyolítani a dolgokat.
Mindenesetre én eddig még nem láttam olyan problémát illetve megoldást, ami
AspectJ után kiáltott volna a loggolás és a tranzakció kezelésen kívül. Bár
mindkettő probléma kb 10-20 sornyi java kóddal megoldható, ha az ember
felfedezi magának a 2000 óta, az 1.3-as java óta  elérhető
java.lang.reflect.Proxy osztályt. De persze a Spring is temérdek eszközt
biztosĂ­t hasonlĂł dolgokhoz.
 Csupán csak arra kívántam rávilágítani, hogy minimális azon esetek száma,
amit specifikusan AspectJ-t kivánna, vagy amihez AOP-os megközelítés az
üdvözítő.
 A kedvencem az volt, amikor valaki ahelyett, hogy egy beanben létre hozott
volna egy event listener/subscriber patternt, inkább írt egy interceptort,
ami egy 'XYZService.mergeMessage(...)' metódusára ült rá, s onnan küldött
értesítgetéseket. Egészen addig működött persze ez amíg, a metódus neve meg
nem változott, s aztán néztek a deployment környezetben, hogy mágikusan
miért nem működik egy funkció :)

Ăśdv
 Zs