[Java lista] printStackTrace

Kristof Jozsa kristof.jozsa at gmail.com
2009. Okt. 28., Sze, 10:24:44 CET

compile-time policy enforcement (nincs tetszőleges exception hajigálás,
system.out/err írás, named queries, random logger használat, stb),
komponensek runtime stubolása config alapján, requestek egyedi azonosítóval
ellátása és végigkisérése (loggoláshoz), automatikus beanvalidáció bejövő
remote servicehívások paraméterein, stb