[Java lista] printStackTrace

Zsombor gzsombor at gmail.com
2009. Okt. 28., Sze, 10:25:14 CET

2009/10/28 Kristof Jozsa <kristof.jozsa at gmail.com>

> bár közvetlen nem nekem szólt de savanyú volt a mai kávém, szóval:

> nem tom kik új fiúk de nem tudom ez mennyiben számít egy szakmai nézőpont
> kifejtésénél - a régi fiúkról nekem meg mindig a "egy jólirányzott goto
> sokat segĂ­thet" szlogen ugrik be :)

Ez csak a hozzá értésem megkérdőjelezése miatt szúrtam be - ami egészen
biztos, hogy minden alapot nélkülöz - természetesen tudom, hogy nem érv :)

> Mindenesetre én eddig még nem láttam olyan problémát illetve megoldást, ami
>

> ha nem tudod miket lehet csinálni aspectj-vel, valószínűleg nem is fogsz
> ilyen problémával találkozni, ezek a problémák már csak ilyenek.

"Ha a kezedben van egy kalapács mindenhol beverésre váró szegeket látsz." -
mondás ugrik be nekem erről :) Azért kiváncsi lennék mi lenne az a probléma
aminél tényleg nagyon kézre áll (Még ilyen authentikációs problémát láttam,
hogy ezzel próbáltak megoldani, addig működött is, hogy volt egy
AdminService bean amit csak adminok hívogathattak, a többit meg bárki.
Amikor aztán kiderült, hogy ennél bonyolultabb jogosultság kezelés kellett
akkor persze gyorsan szabvány java kódba került az egész)

> a dinamikus proxy nem véletlenül nem terjedt el mindennapi használatra.

Igen vannak limitációi, pl, hogy tényleg interfaceket kell használni, s
gondolom valamivel lassabb mintha tiszta byte kódot hajtana végre.

> szerintem ez két külön téma

A stack trace loggolása és az AOP is két külön téma, de ez eddig nem volt
probléma :)

> és unitteszt volt rá?

:D A fickó az "Az igazi férfi nem ír unit tesztet" filozófiát követte :)

Zs