[Java lista] Maven local repo beallitas

Verhás Péter peter at verhas.com
2009. Okt. 28., Sze, 12:04:45 CET

Szerintem a hiba kiderítésének erejéig először próbáljuk meg elfelejteni
az Eclispe-t, és fordíts parancssorból. Utána ha az megy, akkor Eclipse.
Egyébként a pom.xml egy forrás fájl, és mint ilyenbe automatiksan nem
lenne szabad beleírnia. Vagy valamit rosszul értek és nem is írt bele?

A régebbi Eclipse-ben amit még használtam a Maven és az svn integráció
is egy kicsit kényelmetlen volt. Mostanában nem Eclipse-t használok, de
állítólag sokkal jobb lett a maven integráció. Lehet, hogy upgrade segít.

Péter