[Java lista] Maven local repo beallitas

Tamás Cservenák tamas at cservenak.net
2009. Okt. 28., Sze, 14:29:12 CET

Roviden:

1) Ha igy csinalod
$ mvn -s pathtoSettings.xml .... goals
es minden projekthez/valamihez sajat settings.xml-ed van. DE, mint Peter
mondta, EZ NEM MEGOLDAS, EZ MACERA. Nalad a POMokkal van baj.

2) CLI es utana barminemu IDE integracio (pl. mindket Eclipse integracio a
maven3-at hasznalja, es az elter a jelenlegi stabil 2.2.1-tol).

3) pontosits kerlek, es valaszolj a fenti kerdesekre (Peter es Zoltan
levelei)

Thanks,
~t~