[Java lista] Maven local repo beallitas

Forgó Zoltán zforgo at gmail.com
2009. Okt. 28., Sze, 19:00:57 CET

Ăśdv!

2009/10/28 Peter Verhas <peter at verhas.com>

> Látod, annyira nem, hogy nem is tudtam, hogy létezik ez a -s opció.
> Pedig három éve csak maven, és semmi ant vagy más. Talán még baj is,
> hogy van, mert lehetőséget ad patkolásra a megoldás helyett.

Volt és volt is baj belőle. A -Dmaven.local.repo= egy pár évvel ezelőtti
verzióban még működött. Mikor kiszedték, sokan sírták vissza. Nagyjából
(illetve pontosan) ezeket a dolgokat hozták fel a fejlesztők, miért nem
kerĂĽl vissza.

Azért jó lenne tényleg látni pontosan mi volt az a csomó hülyeség, ami a
pom.xml módosítással bekerült és nem került ki. Eclipse (vagy Eclipse
plugin) okozta a galibát vagy a parancssori cucc is elhasalt (volna) rajta.
Olyan nyugtalanul iszom meg így a jól megérdemelt sörömet:)