[Java lista] Maven local repo beallitas

Stef stefhun at gmail.com
2009. Okt. 28., Sze, 21:16:43 CET

Sziasztok!

Látom sikerült egy kis maven bulit csapni :)  *Nem ez volt a szándékom.*
Válaszolva a kérdésekre: én szerkesztettem a pom.xml-t és nem önnálósította
magád az eclipse. Az eclipse-ből a WTP-t használom, abból is az Europa-t
(3.3.0) a Maven2-es integration plugin-nel, 0.0.10-es verziót. Maven-ből a
2.0.9-es van fent.
Visszagondolva a következőt csinálta, a pom.xml-ben a jasper reports-nál
volt egy exclude az iText-re, melyet kitöröltem és mielőtt visszaraktam
volna, nyomtam egy save-t. Erre az eclise letöltötte az iText-ből az újabb
verziĂłt + bekerĂĽlt a classpath-ba: backport-util-concurrent, bouncycastle
alól vagy 2-3 dolog és még nem tudom mi...

Most váltottam eclipse-t is meg jasper reports verziót is és megy minden. Az
eclipse-ből a Ganymede-t kezdtem használni (3.4.2). A jasper-nél is nagy
váltás volt, mert 2.0-ról 3.1-re ugrottam. Az eclipse offline repo-val
dolgozik és a parancssorban frissítek, ha muszáj.

A lényeg: biztos, hogy nem az eclipse volt a hibás, hanem én...

Ăśdv!
Stef