[Java lista] Maven local repo beallitas

Forgó Zoltán zforgo at gmail.com
2009. Okt. 30., P, 13:21:59 CET

Ăśdv!

2009/10/30 Tamás Cservenák <tamas at cservenak.net>

> Kell, mert:
>
> * a maven2 sajatossaga, hogy a local repo-t bizony idorol idore (en, pl.
> release elotti napokon szoktam) "ki kell takaritani" (ertsd: rm -Rf
> .m2/repository).

 Akkor miért nem inkább mvn dependency:purge-local-repository ?
Paraméterezhető, nem teljesen takarít ha nem azt akarod. Van valami oka,
hogy ennyire drasztikusan kukázol?

BTW a MRM sem fenékig tejfel minden esetben. Épp a héten futottunk bele
abba, hogy a guice 2.0-ból a JBoss repoban teljesen más build volt, mint a
máshol megtalálhatóak. Egy ilyen repoban azért a fejlesztő alapvetően
megbízik (egy ideig), tehát egyáltalán nem gyanakodtunk elsőre erre a
hibára.