[Java lista] Maven local repo beallitas

Forgó Zoltán zforgo at gmail.com
2009. Okt. 30., P, 14:46:24 CET

2009/10/30 Tamás Cservenák <tamas at cservenak.net>

> Hat igen, a felteltezesek....
>
> A JBoss repo sajnos a legpiszkosabb maven repo (esetleg a Sun szegyene, a
> dev.java.net M1/M2 repo vetekszik vele, melyek kozott meg keresztbe mutato
> fuggosegek is vannak!), es egyben a legellensegesebb a Maven Community
> irant.

> Egyetlen egy "igazsag" (canonized) forras van: a central repo. Legalabbis
> ami a Maven es holdudvarat illeti.
>
> A MRM "hiba" ami emlitesz nem MRM hiba, hanem
>
> a) a JBoss es/vagy a tudatlan Maven juzer hibaja
> b) a MRM admin hibaja (legalabbis ha Nexus a MRM), mert: pont a MRM az, ami
> [...]
Igazad van, hogy nem MRM hiba, nem is ezt írtam. Pusztán az történt, hogy a
függőség feloldásakor a JBoss repoban találta meg először és valami idióta
proxy konfig miatt ez felkerült a céges MRM-be. A hiba egyértelműen egyrészt
a miért kerülhetett be saját körbe, valamint az általad is említett "milyen
alapon hiszünk a JBossnak" dolgokban keresendő. Csak arra akartam
rávilágítani, hogy az első ember leszedi és nem figyel - vagy pusztán csak
nem MRM admin, így nem látja, hogy az az Archivába (céges MRM) is felkerült.
Utána viszont minden munkaállomáson okozhat galibát.