[Java lista] OFF: állásajánlat

Balázs Hollósi hollosibalazs at gmail.com
2009. Sze. 7., H, 13:00:21 CEST

jol latod, valoban tobb hirdetes egyben.. a teljes matrix:

java junior / java senior
cpp junior / cpp senior

poziciokra ment.. a junior / senior, java / cpp sem kozeli. hogy
melyik a tavolabbi a masiktol, szerintem hasonloan nagy szalat
inditana a listan :)
a fullxs site meg nincs publikalva, csak a lelkes hirdeto rakta bele,
ezuton is koszonjuk (beta reget ne is probaljatok, egyenlore
kikapcsoltuk) :)