[Java lista] OFF: állásajánlat

Peter Verhas peter at verhas.com
2009. Sze. 7., H, 13:03:15 CEST

Hosszútávra gondolkodva C++ és Java tapasztalat egyre megy. Okos ember
legyen, aminek lehet egy előszűrője az, hogy évek óta C++ és/vagy
Java. Nem én hirdettem, de nem zavarnék el valakit csak azért, mert
nem tud Java-ul de van X év C++ gyakorlata.

Ha pl. mobil piacra fejlesztesz, és mindenféle telefonra akarod, hogy
ugyanúgy (hasonlóan) fusson az alkalmazás, és a lehető
leghasználhatóbb is legyen, akkor a céged programozói Java *és* C++
nyelven fognak programozni.

De a thread egyébként szép példája az OFF topic OFFolásának.

UFF

Péter